BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

my playlist

Sunday, January 23, 2011

cari perhatian??

hmm.. baru2 ni ade  dngr cerita x best. ade bisik2 kater aku suke angkat tngn maser klas coz nk cari perhatian. so, aku duduk n fikir...
hmmm... betul ke aku cuma nk cari perhatian lecturer jer?? salah ke aku angkat tangan n tanyer or  bagi pendapt??
maybe aku ketara sangt kot. pape pun i'll never back down just bcoz people said i should do that. i'm doing what's right and in my opinion, raising hands in class are not bad, they're great.
 lagipun aku kesian tngk lecturer(s) tu cakap sorang2. korang xnak bg perhatian lantak korang la, tapi aku bukan kejam sangt nk biar die cakap sorang2. da la x respon, bile org bg perhatian,nk kate2 pulak. manusia2, buat salah, x buat salah. i can't only make one person happy and that person is ME! kthanxbai

i'll bet hermione would agree with me 

0 comments: