BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

my playlist

Friday, October 29, 2010

open love letter

dear awak
 mungkin awak tak baca pun surat ni. mungkin awak x peduli pun. tapi saya tak kira, saya nak tulis jugak! >.<
awak, awak tau tak saya selalu tengok awak. saya suka tengok awak. bila awak bercakap, berjalan.. paling say suka, tengok awak senyum. sweet sangat and lembut.
awak tau tak bile terserempak dengan awak, i feel like not myself. saya rase dalam dunia ni saya cuma nampak awak jer, mase 2. saya tak nampak da bende lain. 
 awak maybe tak perasan saya, tapi awak selalu senyum kat saya. awak, bile awak tegur saya, awak tau tak saya tak boleh nak cakap ape-ape. suara saya hilang kat kerongkong, lesap. saya cuma mampu balas dengan senyuman jer. senyuman nervous. sebab saya nervous sangat bile awak cakap ngan saya. jantung saya laju giler berdegup macam boleh terlompat keluar.
awak, mungkin ke awak perasan saya? saya tak berani berharap, malah berangan sekalipun. 
saya tak beritahu sesiape pun pasal ni. yes, this is an open letter. but no one knows the "awak" that i refer to. saya tak berani beritahu orang lain, sebab saya takut reaksi mereka.
saya sangat suka awak. suka sangat-sangat. i felt like i have high school crush. yes! i have a crush on you.
awak, kalau la awak terbaca surat ni, saya harap awak tak ambil hati. awak tak perlu bagi respon pun. saya cuma harap yang awak x benci saya bila baca surat ni.
                                                                  ikhlas dari,
                                                                                             <3 saya yang sukakan awak <3

0 comments: